Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Συνεχίζουν να “κόβουν” από Δήμο και να δίνουν σε εργολάβους!



Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ φεύγουν από τα ταμεία του δήμου και δίνονται σε εργολάβους, για εργασίες που θα έπρεπε να πραγματοποιούνται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Επανειλημμένα η «Λαϊκή Συσπείρωση» έχει καταγγείλει την στάση της διοίκησης να μεταφέρει σε ιδιώτες εργολάβους ολόκληρους τομείς δουλειάς που θα έπρεπε κανονικά να γίνονται από τις υπηρεσίες του Δήμου.

Με αυτό τον τρόπο ιδιωτικοποιούνται στην πράξη οι Δημοτικές υπηρεσίες, με ότι σημαίνει αυτό και στις συνθήκες εργασίας αλλά και στους μισθούς πείνας των εργαζομένων όπως και στην οικονομική επιβάρυνση των δημοτών.

Ειδικά στον χώρο του πρασίνου, οι περισσότερες εργασίες δίνονται πια σε εργολάβους. Πότε με το πρόσχημα των δήθεν ειδικευμένων εργασιών και πότε με δικαιολογίες της έλλειψης των κατάλληλων μηχανημάτων – και αφού η διοίκηση του Δήμου απογύμνωσε την υπηρεσία από μόνιμο και ειδικευμένο προσωπικό – έφτασε σήμερα να δίνει σε εργολαβικές εταιρείες ακόμη και το κόψιμο των χόρτων όπως και την συντήρηση των χώρων πρασίνου.

Μόνο στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο (9/7/18) αποφάσισαν να δώσουν πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ σε εργολάβους για «συντήρηση διαμορφωμένων χώρων πρασίνου».

Είναι οι ίδιοι που ζητούν την «Δημοτικοποίηση» της ΕΥΑΘ, παρουσιαζόμενοι ως εγγυητές της μη ιδιωτικοποίησης της!!!

Ευθύνη βέβαια γι αυτή την κατάσταση έχει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ η οποία, συνεχίζοντας την πολιτική των προκατόχων της, μειώνει ακόμη περισσότερο τις επιχορηγήσεις προς τους Δήμους, προωθεί την «ανταποδοτικότητα» και απαγορεύει την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού.

Δεν είναι τυχαίο ότι στο νομοσχέδιο «Κλεισθένης 1», προσπάθησαν να εντάξουν τις υπηρεσίες πρασίνου στα ανταποδοτικά Δημοτικά τέλη. Μπορεί βέβαια αυτό να το πήραν πίσω, μετά την γενικευμένη λαϊκή κατακραυγή, όμως καθόλου πίσω δεν έκαναν στην προσπάθειά τους να αυξήσουν την «ανταποδοτικότητα» και την «επιχειρηματικότητα» στο σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών στους Δήμους.


Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Παινεύουν τους πεθαμένους για να θάψουν τους ζωντανούς ...


Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο (9/7/18) συζητήθηκε το θέμα της μετονομασίας της οδού Ελπίδος σε οδό Παναγιώτη Αφαλή, προς τιμή του αξέχαστου αγωνιστή-κομμουνιστή Δημάρχου, Π. Αφαλή.

Ο Π. Αφαλής γεννήθηκε το 1916 στην Οινόη του Πόντου και πέθανε στις 2 Γενάρη του 2015 σε ηλικία 99 χρόνων. Σε ηλικία 20 χρόνων (το 1936) οργανώθηκε στο ΚΚΕ.

Υπήρξε μέλος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, πρόεδρος του Σωματείου Αρτεργατών. Συμμετείχε στις κινητοποιήσεις του Μάη του 1936 στη Θεσσαλονίκη.

Πολέμησε στο Αλβανικό Μέτωπο και συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση.
Για τη συνδικαλιστική του δράση εξορίστηκε στον Αη Στράτη.

Το 1964 εκλέχθηκε δήμαρχος Συκεών μέχρι και το 1967, όπου με την εγκαθίδρυση της δικτατορίας της 21ης του Απρίλη εξορίστηκε στη Γυάρο. Το 1975 επανεκλέγεται δήμαρχος Συκεών, μέχρι και το 1988.

Μιλώντας για την προσωπικότητα του Π. Αφαλή, ο εκπρόσωπος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» είπε:
«Ο σ. Παναγιώτης ανήκε σε μια γενιά που σημάδεψε με τον αγώνα της και με τις θυσίες της τη σύγχρονη Ιστορία της Ελλάδας.
Η γενιά αυτή του Παναγιώτη Αφαλή, του Στέφανου Βελδεμίρη, του Νίκου Νικηφορίδη και χιλιάδων άλλων αγωνιστών, που σύρθηκαν σε φυλακές και εξορίες, θυσιάζοντας ακόμη και τη ζωή τους στον δίκαιο αυτόν αγώνα, σμίλεψαν τον αγωνιστικό τους χαρακτήρα και τα χαρίσματά τους μέσα στη ζωή ως εργαζόμενοι και καταπιεσμένοι αλλά ταυτόχρονα ως αγωνιζόμενοι και διεκδικητές του δίκιου και των συμφερόντων του λαού μας.
Το ήθος και οι αρετές του χαρακτήρα τους πηγάζουν μέσα από τα ιδανικά του κόμματος τους, του ΚΚΕ.
Γι' αυτό κέρδισαν το σεβασμό και την εκτίμηση του λαού και της εργατικής τάξης.
Γι’ αυτό ο σ. Παναγιώτης τίμησε επάξια την θέση του Δημάρχου που του εμπιστεύτηκαν το κόμμα του και οι λαϊκές οικογένειες του Δήμου.
Γι’ αυτό μόνο καλά λόγια μπορεί να ακούσει κανείς για τον σ. Παναγιώτη σε κάθε γωνιά των Συκεών.
Μέχρι το τέλος της ζωής του αποτέλεσε παράδειγμα για τους νεότερους κομμουνιστές, αλλά και για κάθε αγωνιστή, για κάθε άνθρωπο που μοχθεί, που ονειρεύεται κι ελπίζει να ζει με αξιοπρέπεια.
Μπροστά σε τέτοιους ανθρώπους μόνο με μεγάλη προσοχή και περίσκεψη μπορείς να στέκεσαι και με τη θέληση να διδαχτείς για την δική σου στάση ζωής.
Εμείς οι κομμουνιστές είμαστε περήφανοι για την 100χρονη ιστορία του κόμματος μας που ανέδειξε τέτοιους αγωνιστές στο κύρος και το ηθικό ύψος του σ. Παναγιώτη Αφαλή».

Ο εκπρόσωπος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» απαντώντας στην προσπάθεια που γίνεται τόσο από πλευράς διοίκησης του Δήμου, όσο και από τον επικεφαλής της κυβερνητικής παράταξης «ΑυΡΑ», να εκμεταλλευτούν και να διαστρεβλώσουν  την ιστορία του Π. Αφαλή, τόνισε:

«Η τιμή στο πρόσωπό του και στην ιστορία του, μόνο συμβολικά μπορεί να εκφραστεί με την μετονομασία κάποιας οδού ή πάρκου.
Η ουσιαστική απόδοση τιμής στον σ. Παναγιώτη, εκφράζεται μέσα από τους καθημερινούς αγώνες για τα δίκια και τους πόθους του λαού.
Ο σ. Παναγιώτης Αφαλής δεν αγωνίστηκε, δεν φυλακίστηκε, δεν εξορίστηκε
-        για να βγάζουν σήμερα στο σφυρί τα σπίτια λαϊκών νοικοκυριών,
-        για να πετσοκόβουν μισθούς, μεροκάματα και συντάξεις,
-        για να καρατομούν κοινωνικά και προνοιακά επιδόματα,
-        για να εξαθλιώνουν την ζωή εκατομμυρίων εργαζομένων
-        για Δήμους που χαρατσώνουν με δημοτικούς φόρους και ανταποδοτικά τέλη την εργατική-λαϊκή οικογένεια
-        για να μετατρέπουν την χώρα μας σε ορμητήριο των ΝΑΤΟικών δολοφόνων
-        για να εγκλωβίζουν τον λαό μας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ-ΕΕ
Σε όσους υπερασπίζονται και υλοποιούν αυτές τις αντιλαϊκές πολιτικές, δεν τους αναγνωρίζουμε κανένα ηθικό δικαίωμα να καμώνονται πως τιμούν την μνήμη και την ιστορία του σ. Παναγιώτη Αφαλή».

Τροπολογία κατέθεσε σήμερα το ΚΚΕ για τη τη διαγραφή χρεών λαϊκών νοικοκυριών προς τους δήμους.




ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των ΟΤΑ [Πρόγραμμα "ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι"] - Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των ΦΟ.ΔΣ.Α - Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση - Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας ΥΠΕΣ»

Θέμα : «Άμεσα μέτρα για τη Διαγραφή Χρεών προς Δήμους»

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Η παρούσα τροπολογία αφορά τη δυνατότητα των Δημοτικών Συμβουλίων με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις που καθορίζονται στο παρόν, να προβαίνουν στη διαγραφή χρεών, βεβαιωθέντων ή μη, με βάση εισοδηματικά κριτήρια και με γνώμονα την προστασία των λαϊκών οικογενειών.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε) εξέδωσε την εγκύκλιο 1017/1-02-2018 που περιλαμβάνει και τους Δήμους που πρέπει υποχρεωτικά από 1η Μάη 2018 να διενεργούν ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς για κατάσχεση κινητών και ακινήτων, για χρέη προς τους Δήμους που θα ξεκινούν από τα 500 ευρώ. Γίνεται πλέον φανερό ότι το επόμενο διάστημα θα έχουμε φαινόμενα μαζικών πλειστηριασμών από το σύνολο των κρατικών φορέων (εφορίες, ασφαλιστικά ταμεία κ.α.).
Η επίθεση αφορά όλα όσα, με κόπους μιας ολόκληρης ζωής, έχει κατακτήσει η λαϊκή οικογένεια, όπως το σπίτι, το μαγαζί, το αυτοκίνητο, το ταξί, το χωράφι του μικρού αγρότη. Στόχος είναι η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και η επέλαση του μεγάλου κεφαλαίου. Σε μια περίοδο που η φορολεηλασία συνεχίζεται, τα εισοδήματα έχουν μειωθεί δραματικά για κάθε λαϊκή οικογένεια, το βίαιο ξεκλήρισμα των αγροτών στην ύπαιθρο, των επαγγελματιών και βιοτεχνών στην πόλη, συνθέτουν την σκληρή πραγματικότητα που βιώνει ο λαός μας και είναι το διαβατήριο της νέας φάσης της καπιταλιστικής ανάπτυξης.
Στο στόχαστρο του νέου πλαισίου  βρίσκονται τα λαϊκά νοικοκυριά που χρωστούν μικρά ποσά. Την ίδια ώρα που τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα καταφέρνουν , όπως και στο παρελθόν, τα τεράστια χρέη τους να θεωρούνται νόμιμα «ξεγραμμένα». Θυμίζουμε ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις μαζί και η σημερινή, με νόμο έχουν δώσει 60 απαλλαγές στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, αποσυνδέοντας τα έσοδα από την φορολογία που πρέπει να πληρώσουν, γνωστές και οι απαλλαγές που απολαμβάνουν «επενδυτές» σε αεροδρόμια και  λιμάνια για τέλη και φόρους στους δήμους, οι νομοθετημένες  απαλλαγές από χρέη στις ΔΕΥΑ  για να καρποφορήσουν οι πρόσφατοι επενδυτικοί σχεδιασμοί τύπου « Σκλαβενίτη ΑΕ» κ.α. 
Στο νομοσχέδιο «Κλεισθένης 1» που  κατατέθηκε η κυβέρνηση με σειρά από διατάξεις με τίτλο «Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής δράσης και της βελτίωσης της οικονομικής λειτουργίας των ΟΤΑ» και «Νέα πεδία αναπτυξιακής δράσης στην ΤΑ και τα Ν.Π των ΟΤΑ», ανοίγει νέα πεδία για την άνθηση της επιχειρηματικότητας θέτοντας σε προτεραιότητα την μακρόχρονη παραχώρηση σε επιχειρηματικούς ομίλους της δημοτικής ακίνητης περιουσίας και άλλων υποδομών τους με συνοδεία και εδώ προκλητικών φοροαπαλλαγών και διευκολύνσεων.
Αντίθετα, τα κλιμακούμενα φοροεισπρακτικά μέτρα και το φόβητρο των ηλεκτρονικών  πλειστηριασμών για τα λαϊκά νοικοκυριά  επιβεβαιώνουν ότι όπως στην κρίση έτσι και  στην φάση ανάπτυξης ο λαός θα  συνεχίσει να  βιώνει τη φτώχεια, το φοροκυνηγητό, την ανασφάλεια, να αγκομαχά να τα βγάλει πέρα.
Οι οφειλές των νοικοκυριών  προς τους Δήμους αφορούν: σε ανταποδοτικά τέλη, τέλη νεκροταφείου, οφειλές νερού, τροφεία παιδικών σταθμών, κατάληψης πεζοδρομίων, το τέλος επιτηδεύματος,  κλήσεις από την στάθμευση αυτοκινήτων ΤΑΠ. κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις μεγάλα ποσά οφελών αφορούν σε απαλλοτριώσεις ελευθέρων χώρων και πλατειών που επιβαρύνουν τα παρακείμενα σπίτια, κ.α. Αυτές οι οφειλές αποτυπώνονται στους προϋπολογισμούς των Δήμων ως έσοδα παρελθόντων ετών (ΠΟΕ). Για την είσπραξή τους έχουν προωθηθεί σειρά από νομοθετικές ρυθμίσεις, από τη σημερινή και τις προηγούμενες κυβερνήσεις ως προς την αυστηρή πιστοποίηση των οφειλών στους Δήμους, την ευθυγράμμιση του χρόνου και των διαδικασιών παραγραφής τους με αυτές του δημοσίου, τον έλεγχο των δημοτικών υπηρεσιών,  δημοτικών αρχών από ελεγκτικό συνέδριο, τον καταλογισμό τυχόν παραλήψεων είσπραξης οφειλών σε υπηρεσιακούς παράγοντες και δημοτικές αρχές. Πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις έδωσαν τη δυνατότητα στους Δήμους να διασταυρώνουν στοιχεία οφειλετών με άλλους κρατικούς εισπρακτικούς μηχανισμούς (εφορεία, Ε9, ΔΕΗ).
Επειδή η πλειοψηφία του λαού αδυνατεί να ανταποκριθεί σε όλα αυτά τα βάρη που συνολικά έχουν φορτωθεί στις πλάτες της, κρίνεται σκόπιμο, να δίνεται η δυνατότητα με βάση συγκριμένα εισοδηματικά  και οικογενειακά κριτήρια να διαγράφονται χρέη, πρόστιμα και προσαυξήσεις προς τους Δήμους, βεβαιωθέντα ή μη.
Από την υπάρχουσα εμπειρία των έως τώρα «δυνατοτήτων» διακανονισμών, όπως αυτός των 100 δόσεων, έχει αποδειχθεί ότι  υπάρχει αδυναμία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των μισθωτών, των συνταξιούχων, των ανέργων  που αποτελούσαν την πλειοψηφία όσων μπήκαν σε ρύθμιση, να ανταποκριθούν στην εκτεταμένη φοροληστεία και είναι επείγουσα ανάγκη να θεσπιστεί σαφές και καθορισμένο νομοθετικό πλαίσιο με το οποίο θα δίνεται η δυνατότητα περεταίρω  διευκολύνσεων με  απόφαση και ευθύνη των δημοτικών συμβουλίων.
Οι  πάσης φύσεως οφειλές προς τους Δήμους είναι  ζήτημα για το οποίο πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στα δημοτικά συμβούλια να αποφασίζουν επ’ αυτού, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες σε κάθε διοικητική περιφέρεια, τον αριθμό των ανέργων, των ενταγμένων στο ΚΕΑ και άλλες ιδιαιτερότητες  κοινωνικοοικονομικές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν κριτήριο, διευκόλυνσης, μερικής ή ολικής απαλλαγής ώστε η δυνατόν να προστατευτούν το οποίο   εισόδημα και η περιουσία των λαϊκών οικογενειών.
Επειδή δε δίνεται ήδη η δυνατότητα διαγραφής των προσαυξήσεων  εκπρόθεσμης καταβολής σε περιπτώσεις οικονομικής αδυναμίας που προήλθε από γεγονότα ανωτέρας βίας με βάση την παρ. 3 του άρθρου 174 Ν. 3463/2006, ως εκ τούτου τελολογικά συνάγεται ότι η οικονομική αδυναμία συνιστά επαρκή αιτιολογικό λόγο της αδυναμίας ανταπόκρισης σε χρέη προς τους Δήμους.
Με δεδομένο το υφιστάμενο ασφυκτικό πλαίσιο, εφόσον νομοθετηθεί η δυνατότητα των δημοτικών συμβουλίων να διαγράφουν σε περιπτώσεις οικονομικής αδυναμίας με συγκεκριμένα κριτήρια πάσης φύσεως χρέη προς τους Δήμους, επιτυγχάνεται η στάθμιση ωφέλειας και βλάβης  η οποία θα προκαλούνταν από την εφαρμογή αναγκαστικών μέτρων για χρέη οικονομικά αδύναμων  οικογενειών, επιλέγεται το ηπιότερο μέτρο, καθώς η απειλή με κατασχέσεις στα ήδη ρημαγμένα νοικοκυριά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή ούτε να θεωρηθεί «πρόσφορη» ή « αναγκαία».
Με την προσθήκη παραγράφων στο άρθρο 174 του ν. 3463/2006,   δίνεται η δυνατότητα στα δημοτικά συμβούλια  που γνωρίζουν από κοντά και μέσω των κοινωνικών  υπηρεσιών τους την κατάσταση του νοικοκυριού  αφενός  να  αποφασίζουν για τα κριτήρια ολικής, μερικής διαγραφής πάσης φύσεως χρεών, τη δοσοποίηση κλπ., αφετέρου να λαμβάνουν ειδικά αιτιολογημένες αποφάσεις κατά περίπτωση και εφόσον πληρούνται τα κριτήρια τη διαγραφή των χρεών. Με αυτή τη νομοθετική πρόβλεψη μπαίνουν  κοινωνικοοικονομικά  κριτήρια και  θα μπορούν περιπτωσιολογικά  να απαλλάσσονται από χρέη οι μακροχρόνια άνεργοι, οι ενταγμένοι  στο ΚΕΑ, τα άτομα με αναπηρία, οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι, οι μονογονεϊκές οικογένειες κλπ. και να προστατεύονται οι  εργαζόμενοι στις αντίστοιχες υπηρεσίες των Δήμων  από τυχόν καταλογισμό, υπόνοια σε δόλο ή αμέλεια στην είσπραξη των εσόδων.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των ΟΤΑ [Πρόγραμμα "ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι"] - Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των ΦΟ.ΔΣ.Α - Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση - Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας ΥΠΕΣ»

1. Μετά την παράγραφο 2 του άρθρου 174 του ν. 3463/2006, προστίθεται παράγραφος 3, ως εξής:
«3α. Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του αριθμού των μελών του, είναι δυνατή  η διαγραφή  κάθε είδους χρεών , βεβαιωθέντων ή μη, προς τους Δήμους ολόκληρων ή εν μέρει για τους απόρους, τα άτομα με αναπηρίες, τους πολύτεκνους, τους τρίτεκνους, τις μονογονεϊκές οικογένειες και τους μακροχρόνια άνεργους, όπως η ιδιότητα των ανωτέρω οριοθετείται αντίστοιχα από την κείμενη νομοθεσία, καθώς και τους δικαιούχους του πρώτου κεφαλαίου του ν. 4320/2015 (Α’ 29) και για περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει οικονομική αδυναμία που προήλθε ανεξάρτητα από δική τους υπαιτιότητα. Με την ίδια απόφαση μπορεί να τίθενται και τα εισοδηματικά κριτήρια για τη χορήγηση της ως άνω διαγραφής χρεών, ή μείωση, ή δοσοποίησή τους.
β. Οι ΔΕΥΑ και τα ΝΠΔΔ των Δήμων με  απόφαση  του Διοικητικού Συμβουλίου τους μπορούν να αποφασίζουν κατά αντιστοιχία και με τα ίδια κριτήρια  μετά από αίτηση των χρηστών τους. Οι ΔΕΥΑ μπορούν  επίσης να θεσπίζουν διαγραφή χρεών ολοκληρωτικά ή εν μέρει, καθώς και την δοσοποίησή τους για  επαγγελματίες και αγρότες  που αποδεδειγμένα υπάρχει οικονομική αδυναμία που προήλθε από γεγονότα ανεξάρτητα από δική τους υπαιτιότητα και των οποίων το οικογενειακό ετήσιο εισόδημα δεν  υπερβαίνει τις δώδεκα χιλιάδες (12.000) ευρώ.  Με την ίδια απόφαση τίθενται τα εισοδηματικά και άλλα κοινωνικά  κριτήρια για τη χορήγηση της ως άνω διαγραφής χρεών, ή μείωση ή δοσοποίησή τους».
2.Η υφιστάμενη παράγραφος 3 του άρθρου 174 του ν. 3463/2006 αναριθμείται και παίρνει τον αύξοντα αριθμό 4
         

Αθήνα,  10 Ιουλίου 2018

Οι προτείνοντες βουλευτές
Μανώλης Συντυχάκης
Νίκος Καραθανασόπουλος
Γιάννης Δελής
Γιώργος Λαμπρούλης