Τρίτη, 9 Ιουνίου 2020

ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ της διοίκησης του Δήμου!


Με επιστολή που μας κοινοποίησε ο σύλλογος γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκων, φαίνεται καθαρά πως τα προβλήματα του σχολείου τα γνώριζε η διοίκηση του Δήμου εδώ και πάνω από ένα χρόνο, υποσχόμενοι προεκλογικά πως θα αποκατασταθούν!
Από τον Δεκέμβρη του 2019 υπήρξε μάλιστα και επιστολή του συλλόγου, με φωτογραφίες της άθλιας κατάστασης της σκάλας αλλά και άλλων σοβαρών σχολικών προβλημάτων, που απευθύνονταν προς τον κ. Δήμαρχο και αντιδημάρχους, ζητώντας την άμεση αντιμετώπισή τους «καθώς πέραν της άσχημης εικόνας που εμφανίζουν μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών και εκπαιδευτικών».



Η διοίκηση του Δήμου γνώριζε λοιπόν αυτή την άθλια και επικίνδυνη κατάσταση και παρόλα αυτά όχι μονάχα δεν έκανε τίποτα – αγνοώντας τον καθημερινό κίνδυνο που διέτρεχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί – αλλά είχε το θράσος να μιλάει για «κινδυνολογία» της «Λαϊκής Συσπείρωσης» όταν ανέδειξε αυτούς τους κινδύνους απαιτώντας την άμεση ανακατασκευή της σκάλας.
Γι αυτό το λόγο προφανώς αρνήθηκαν να συμπεριλάβουν το θέμα του 4ου Δημοτικού Πεύκων στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να τους περάσει βέβαια.
Το “ξεγύμνωμα” αυτό της διοίκησης είναι μία ακόμη απόδειξη της υποκριτικής τους στάσης αλλά και της αντιεκπαιδευτικής τους πολιτικής.
Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας που ο κ. Δήμαρχος, με ψήφισμά του, ζήταγε να περάσει η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην ευθύνη των Δήμων. Τώρα φάνηκε για τι είδους “ευθύνη” μίλαγε.
Ο κ. Δανιηλίδης παίζει τον ρόλο του “λαγού” σε μια σειρά αντιδραστικές-αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, που αποτελούν και στόχο της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. (https://laikisispirosisikeon.blogspot.com/2020/06/blog-post.html)
Το αγωνιστικό γονεϊκό κίνημα, οφείλει να τους σταματήσει. 


Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή σε μορφή JPG, πατήστε πάνω στις εικόνες για μεγέθυνση. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.